Rabu, Julai 13, 2011

BOS BARU DATANG...NAK GELAR APA YA..TUAN EKSEKUTIF KOT...CUIIIISSS!! MACAM POLIS DA BERTUAN-TUAN...

Tadi bos baru datang..Maksud aku,berkuatkuasa hari isnin ni Mr.Eksekutif bukan lagi jadi bos aku..sebaliknya digantikan dengan Bos Incik Bachok.Dengar ja cerita dari Incik Bachok dan jugak dari orang lain pasal bos baru ni..aku dah cuak..hahahahhahahaha..Cuaknya bukan apa...depa cakap bos baru ni suka bagi tekanan..aku ni bukannya orang boleh buat tekanan sangat kat aku..Satgi aku kelam kabut..Bila aku kelam kabut..Mai merapu yang bukan-bukan la..Kerja pun jadi tak betoi..

Beza la dengan Mr Eksekutif..Dia la bos paling relax pernah aku jumpa kan..Langsung dia tak bagi tekanan kat aku..tak gesa-gesa aku..Seingat aku setahun lebih aku kerja ngan dia..setiap kali dia bagi kerja..dia akan diam ja...sampai petang baru dia tanya..dah siap ke belum?Takdak la setiap 5 minit ja dok telefon tanya..bila nak siap..bila nak siap..walaupun dia bagi kerja aku bertimbun pun..aku bualeh buat relax ja siapkan kerja aku..Sampaikan aku ada masa la nak tulis menulis dalam blog ni..hahahahahahahha...


Tu la..orang kata lain orang lain perangai..Walaupun Incik Bachok selalu cakap bekas bos dia ni lain macam sikit..tapi takpa la..aku akan cuba la yang terbaik nak test tengok..sejauh mana cerita yang orang sampai kan kat aku tu..adakah betul dalam dunia realiti ataupun hanya nampak ganas dialam penceritaan kan..Ahhh..aku dok merapu apa taktau..hahahahahahaha..


Sudah la..banyak kerja nak buat ni..
Bos baru pun dah stat bagi arahan tadi..

"Mira..I nak U tolong arrange meeting dengan semua penyelia ok..I nak jumpa diorang semua jumaat ni lepas semayang Jumaat ni.."

Ala..ber-I you plak...tak sempoi la..tengok macam Mr Eksekutif..ber-aku hang ja ngan aku..hahaahahhahahahahhahaha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!