Selasa, Julai 26, 2011

TIDAK!!

Alamak...!!! Butik yang aku selalu hantar untuk upah baju aku dah takmau amik upah dah..Tidak!! Aku baru berangan nak upah baju kat dia ikut design aku sendiri..Cewah!! macam la designer sangat kan..hahahahha..Tapi depa takmau amik upah plak..Takkan nak beri yang ready made punya kot??Ala..tak puas la pakai baju yang ready made punya..Mahai pun mahai..huiiiii...

Macam mana ni?Alaa...susah hati betoi la macam ni..huhuhuhu..
Gila betoi la...!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!