Isnin, Julai 18, 2011

SUSAH HATI

Lagi dua minggu nak masuk bulan puasa..Tapi hal-hal raya tak setel lagi..Adoiyaiiii..

1. Baju raya tak upah lagi..Maksudnya baju untuk raya pertama tak upah jahit lagi..Untuk raya kedua..dah upah..aku rasa dah siap kot..Bila nak pi upah ni??Agak-agak tukang jahit nak amik upah lagi ka dak?Takkan nak beli baju siap dah kot kat butik macam raya tahun lepaih?Huuuu!!


2.Nak cat ruang tamu rumah aku..Cat tak beli lagi..kalau boleh nak cat sebelum bulan puasa..tak penat sangat..Kalau cat masa time bulan puasa..Adoilaaa..letih!! Aku ada pengalaman cat seluruh rumah aku luar dan dalam masa puasa..14 tahun yang lalu..tobat takmau buat dah..Abah buli aku..hahahahahahah...

3.Langsir ruang tamu..Dah kena tukar dah ni..aku serabut ah tengok langsir berbunga-bunga ni..Kena beli corak abstrak plak..baru sempoi..hihihihihi..Agak-agak tukang jahit nak amik upah dak kain langsir ni?huhuhuhuhu..

Jadi pala otak aku suasah hati gila-gila ni..Macam mana nak buat taktau..semuanya kelam kabut tau dak..Huuuuuu!!!







Apa susah..aku kan ada..segala masalah Miss Poyo akan setel kalo guna Khidmat aku..Weeeee!!




Mentang-mentang la iklan Kamdar dah banyak kat TV ni..hahahhahaha


Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!