Ahad, Julai 10, 2011

HANYA ADA KAT KARAK

Sejak dua hari lepas,Tok mai tidoq kat rumah kami sebab Paksu pi Putrajaya melawat bini dia yang kerja kat sana..Selalunya bila tok tidoq kat rumah kami,tok akan habiskan masa dia tengok TV kat bilik Azhan..Takpun layan Online drama-drama bersiri yang mana episod tok tak sempat tengok kat TV jugak kat bilik Azhan...Bilik Azhan memang port terbaik la untuk melepak..hahaaaaa..
Semalam..masa aku nak ke dapuq..aku lalu depan bilik Azhan..Tiba-tiba aku dengar tok tengah bercakap ngan Azhan..Aku pun curi-curi dengar la..


"Crita pa yang da kat bilik hang Azhan..??"Tok tanya..

"Crita baru,KL gangster dengan Karak.."Azhan jawab..

"Karak?best dak crita tu..Depa bagitau tok crita tu seram..."


"Tarak seram la tok..Tok nak tengok ka?An nak buka ni?"

"Isshhh..betoi ka tak seram ni..Satgi seram naya tok..Satgi tok takut nak tidoq kat rumah tok nanti haaa..."


"Ala tok..Hantu tu bukan ada kat rumah tok pun..Dia ada kat Karak ja...Tok jangan bimbang..Jauh noh dia nak mai Penang kacau tok.."

Hahaahhaahhahahahaha..Aku dah agak dah..kalau Azhan sembang dengan tok mesti jadi lawak..Untuk pengetahuan..Azhan bukannya bergurau dengan tok pun..tu ayat serius tu..Siapa yang ada adik lurus bendul macam Azhan mesti tau maksud aku..hahahahaaaaaaaa....Adoi la Azhan hoiii,...Awat la hang ni lawak sangat..hahahhaahhaha...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!