Khamis, Julai 07, 2011

TONGGA

Tadi aku tengok berita kat Awani.Tengok dengan family aku..pembaca berita yang hensem tu bacaa berita pasal budak tadika kena jadi tebusan dek laki sakit jiwa..siap guna doktor pakar sakit jiwa lagi tu nak buat rundingan..Macam filem Hollywood plak..hihihihi...Pembaca berita tu bagitau yang kejadian tu kat Muar..Jadi aku pun bersuara...

"Ohhh! Muar..yang kita pi makan Me Bandung Muar tu kan?"


"Bila masa hang pi Tongga??"tiba-tiba abah balas balik pertanyaan aku dengan muka tak puas hati..Aik?apahal plak ni?Togga apa plak?Lepas tu..Aloyah pun gelak kuat-kuat sekali dengan tok...Aikk...


"Bukan Tongga la abah..Muar la..Muar...hahahahahhha"Aloyah perbetul balik dengan suara kuat..Kalau abah tak dengar lagi taktau la..

"Elok la dua-dua beranak..dua-dua pekak..Abah hampa la otai kak hampa ni..Main serbu ja tak pakai helmet..."

Adoiiii..kata-kata mak menusuk kalbu..Aku mak kata pekak jugak?Huuuuuu!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!