Rabu, Julai 06, 2011

PERSENDA ZIKIR..BUDAK ZAMAN LA MAKIN BESAQ MAKIN BAGHAL

Memang rasa sakit ati gila bila tengok video ni..Pakai tudung bukan main...ala-ala Yuna la konon..Sah-sah orang islam kan..Awat la depa jadi lagu ni?Awat la orang islam la ni jadi lagu ni??Mempersendakan zikir..Aku yang kadang-kadang tudung terbang melayang jugak(semoga Alla ampunkan perbuatan aku) pun takkan buat benda bodo macam ni..nak kata depa budak lagi dah akil baligh..Nak kata mak pak tak ajar..aku sure mak pak mesti dah ajar,dah antar ke kelas agama..dah belajar kat sekolah apa semua dosa pahala..Takkan tak reti pikir lagi kan...??

Makin besaq aku tengok budak-budak zaman la ni..makin bodoh plak aku rasa..bukan makin pandai..makin baghal aku tengok..dengan kes gadu kat sekolah..ni mempersendakan plak agama Islam sendiri..Kita zon sebok-sebok pasal orang kapir(segelintir saja) yang dok persenda agama kita padahal kita tak tengok berapa ramai anak islam kita(aku tak kata melayu saja..sebab islam ni bukan untuk melayu saja) yang melampau dan kadang-kadang lagi teruk..

Takkan tindakan ka kat depa ni..??
Cibai la !! malam-malam macam ni ilang mood aku bila tengok video ni..Cisss!!!







Semoga budak-budak ni cepat bertaubat dan sedaq akan kesilapan depa..
Terima kasih pada jilfityan.blogspot kerana sudi tunjuk video ni untuk kesedaran semua..Siap rujuk JAKIM lagi...Plezz la cari sapa budak-budak ni...kasi brainwash sikit otak tak center depa tu..Adooiii!!!
Memang betul la kasi ilang mood aku

2 ulasan:

Cikgu Ibrahim berkata...

Lama tak singgah sini kerana baru habis MA... La ni rehat sebelum nak sambung PhD...

Mrs Poyo berkata...

Cikgu Ibrahim..

Wahhh!! cikgu mmg lama pun cikgu tak snggah kat sini..sya pun dh rindu kat komen cikgu..hahahahahha...wahh..nak smbunng PHD...CAYA LA CIKGU!!
SEMOGA BERJAYA!

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!