Jumaat, Julai 01, 2011

ADA PERSAMAAN ANTARA VIDEO KLIP LAGU LENA AF DENGAN VIDEO KLIP LIMP BIZKIT

Selain filem Psycho...satu lagi filem pasal orang sakit jiwa yang aku suka tengok adalah filem Ghothika lakonan Halle Berry..Tapi la ni aku bukan nak buat review pasal filem Ghotika..Yala..filem ni kan pasal orang yang da sakit jiwa..1st time aku tengok dulu pun aku dah jiwa sat barang sehari dua..Ini kan plak nak buat review..hahahaa..berhari-hari pa...aku nak cerita pasal lagu tema Filem ni.Lagu tema ni atau soundtrack dia la..brtajuk Behind Blue Eye nyanyian kumpulaN Limp Bizkit..masa aku sekolah menengah dulu memang suka lagu-lagu depa..biasa la..lagu ada lirik lucah tu memang la minat sangat kan..haahahahha..Dia punya video klip pun memang sempoi sebab boleh buat kita jiwa sat..

Sekarang ni dah bertahun-tahun aku tak tengok Video klip lagu tu..Tiba-tiba hari ni..aku try la tengok Video klip lagu Sisa Kisah Kita nyanyian Lena AF9..Ni 1st tengok video klip dia ni..tetiba ja...aku rasa jalan cerita dia sama macam video klip lagu Behind Blue Eye..Tengok nak...


Behind Blue Eye Video Klip..








Sisa Kisah Kita Video Klip





Jalan cerita da ja macam sama nah..Lirik lagu lain..hohoho..
Nak sama sebab last sekali rupanya yang doktor sakit jiwa tu Lena rupanya..
hahhaahhahahaha...

Sama la macam yang Behind Blue Eye ni..rupanya Halle Berry tu pesakit jiwa..
wawawawawwawa..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!