Jumaat, Julai 08, 2011

KONTROL HISTERIA

Oleh sebab aku ni peminat filem berunsurkan sakit jiwa..mental..bunuh-bunuh..rogol-rogol..makan-makan orang..potong badan orang sesuka hhati time orang tu masih hidup..Akhir!! Aku dah jumpa blog yang sesuai ngan jiwa tak center aku ni...Thank la Dark Half sebab kenalkan aku dengan blog ni dengan Hang sebagai salah seorang Penulis dalam Blog tu..Aku suka!!! Kalau anda pun seorang yang kadang-kadang otak dia tak center macam aku aku...boleh la layan blog ni...

kontrolhisteria.blogspot



Kalau rasa macam tak boleh nak baca blog ni...jangan baca..takut jiwa anda kacau bilau plak..aaaaahahahahhaha

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woha, thanks!

Mrs Poyo berkata...

Lucifer..

Welcome baiii!!!

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!