Sabtu, Julai 02, 2011

TRANFORMERS

Masa aku kecik-kecik dulu aku selalu layan kartun tranformer sebab paksu dok layan kartun tu..Paling aku suka lagu Intro dia...Sempoi gila..








Tengok..best gila sound dia kan?Bila Hollywood hasilkan filem dia..aku teruja gila..Bukan kata aku,paksu..abah aku..tok aku pun layan nak tengok..hahahhahahahaha...
Tapi agak tak best sebab Incik Bachok tak minat tengok Tranformer..Kartun dia pun dia tak pernah tengok..Aduh! Aku rasa zaman kanak-kanak kalau tak tengok kartun tranformer memang tak true la..Bila tanya pasal Dragon Ball pun dia tak layan..Aduhh!!!!

So..Semalam Incik Bachok tanya aku,nak tengok wayang cerita apa hari ni..Aku jawab la Tranformer..Dia macam tak suka plak..Whhyyy!!! Semua orang teruja nak tengok cerita tu darling!! Kenapa you taknak..Tapi last-last dia cakap ok la..Rasa syok la jugak kan..Dia mau tengok..Tapi malangnya..Tiket sold out sampai ke tayangan lewat malam!!! Waaaaa!! Geramnya!!!! Menyesal tak Booking semalam..Kecewa tau dak..Last-last kami layan filem dari England..tajuk dia Attack The Block..Gangster VS Alien..Memang lawak gila cerita tu,ada jugak la ganas sebab Alien tu memang ganas,makan orang..Tapi bila keluaq ja dari panggung..Rasa kecewa tak dapat tengok Tranformer tu mai balik..Waaaaa!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!