Jumaat, Julai 01, 2011

BERTUKAR BOS

Mr Eksekutif akan bertukar ke tempat lain..Sob.sob..Sedih gila tau..
Yang takbestnya Eksekutif baru yang bakal ganti tempat Mr Eksekutif adalah bos Incik Bachok kat blah Pulau sana..Waaaaaaaaa!! Tak rela aku nyaahhh!!
Sebelum ni dah macam-macam cerita aku dengar pasal Eksekutif ni..Selain dari Incik Bachok sendiri..Abah pun dok cerita..Kawan-kawan seopis pun cerita..Last-last dapat tau dia jadi Bos baru aku..Pagi tadi kecoh jugak la satu opis..

Whhyyyy??!!! Whyyyyy???!! Kenapa bukan Ekseutif lain yang ganti tempat Mr Eksekutif..Kalau perangai tak sama sangat..ikit-sikit pun jadi la..Ni jauh panggang dari api..Huhuhuhuhu..Mr Eksekutif la bos paling baik diantara bos-bos yang aku pernah kerja selama ni..Incik Arkitek pun jatuh nombor dua..

Mr Eksekutif tak pernah tinggikan suara dia kat staff..Kalau ada staff buat salah banyak mana pun dia tak marah..terutama sekali aku la..aku kan lalai sikit..Dia langsung tak paksa staff kerja ikut cara dia..dia lebih suka staff buat kerja ikut cara masing-masing asalkan keerja siap pada waktunya..Dia tak pernah paksa staff buat kerja yang staff tak mampu buat..Kadang-kadang aku kesian jugak kat dia bila ada staff yang main-mainkan dia.Tapi dia kool ja..Relax...Itu yang buat aku kagum dengan dia..Dia pandai..alim...Memang best la kerja bawah dia..Tapi tiba-tiba ja dia kena tukar ke bahagian yang lebih susah....Satu cabaran baru untuk dia...Tapi yang teruknya aku la nanti!! Waaaaaa!!!!!

Minggu depa aku bizi nak buat majlis perpisahan untuk Mr Eksekutif..
Kenapa aku??Kenapa??

Huhuhuhuhuhuhu

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!