Selasa, Julai 12, 2011

DAH TAK TERIKAT LAGI

Heran gila aku..sepanjang aku baca novel Kasih Yang Suci ni..Lagu Terhenti Disini asyik berkumandang ja kat telinga ngan pala otak aku..Gila aku try la jugak nak tepis-tepis..tapi tak boleh..Sudahnya dua hari berturut-turut aku dengar lagu tu ja dalam otak aku..huuuu!!



Entak video mamat nszaQ mana tah aku cilok buh dalam ni....Thank la..sapa suruh upload masuk dalam Youtube kan..aku rembat jela..hahahahhaaa





Ahhh..gila lega la aku dah terikat nak membaca mana-mana novel cinta lagi..Novel ni pun aku bnayk skip sebab aku rasa bosan gila..Sebab tu lagi bagus la kalau banyak-banyak novel cinta macam ni dibuat filem atau drama...senang sikit..Gila aku punya imaginasi langsung takble in dengan cerita cinta..blur ja..tak bayangan apa pu..Yang aku boleh bayang muka Seth Tan tu muka Aaron Aziz..Muka Nora Elena tu muka Siti Saleha..Nak bayang perbuatan ka..hapa ka..yang tertulis dalam novel tu memang tak boleh..

Aku kalau bayang pasal novel antu ka..novel penyiasatan ka..pengembaraan ka..memang cekap la..A1..hahahahhahahahhaha...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!