Khamis, Julai 07, 2011

BEREH BLAKO

Aku dalam rancangan nak ajak Incik Bachok pi Bukit Bendera sebab walaupun aku tinggal kan Penang,anak jati Penang tapi seumur hidup aku,tak pernah pi Bukit Bendera..hahahahhahaha..Sebelum ni Incik Bachok dah bawa aku pi..tapi tutup plak..Sekarang dah dibuka balik,aku teringin la nak pi...hihihi...Incik Bachok..Pleezzzz!! bawa I pi sana....

Bila sbut pasal Bukit Bendera aku teringat filem Ali Setan sebab ada babak dimana Ali dengan Asmidar pi dating kat atas Bukit Bendera tu..hihihihihi...Bila dah teringat pasal filem Ali Setan,aku teringat plak satu video..Buatan budak Uitm Macang,Kelantan.
Video tu aku jumpa lama dah..Masa aku tengah keja dengan Incik Arkitek tahun 2007 or 2008 kot..dah berapa tahun dah..tapi bila teringat balik...aku tengok balik..Adoi la...lawak gila..hahahahahahahaha...





Nak pi tengok Karak sat..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!