Ahad, Julai 10, 2011

BOSAN!!

Bodo gila dari semalam lagi berita asyik pasal benda sama..Bersih! bersih! bersih!!
Bodoh gila la aku benci gila..aku menyampah gila..semua paper benda yang sama nak crita..Malaysiakini pun sama..babi la!! Benci aku..bodoh gila!! Cibai aarrr..Rasa nak penyepak semua orang ar macam ni..Bodoh!!!

Semua bodoh!! Najib bodoh..Bik Mama bodoh..AnWAR BODOH aMBIGA PARIA..giLA...Khairi Jamaludin bodoh gilla..Perkasa gila..semua orang gila..Bodoh gila semua orang politik..Babi la aku nak dengar berita pasai lain..DEpa dok tunjuk berita yang sama ja..Gila babi la!!!!!!!!!!



Bodoh la rakyat Malaysia kena main dengan orang politik macam depa diatas!!
Orang yang tulis benda bukan-bukan kat facebook pun bodoh!!
Bodoh gila rakyat Malaysia..!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!