Jumaat, Julai 29, 2011

POWER RANGERS BEST!!!

Masa kecik-kecik dulu..aku dengan Mirul memang gila dengan Power Rangers.Masa tu takdak lagi zaman VCD ka..DVD kaa..masa tu zaman tape..jadi oleh sebab kami minat gila tengok Power Rangers,abah belikan kami tape siri Power Rangers.Best gila sebab selain dapat tengok kat TV..Kami dapat layan kat tape jugak..
Tu adalah satu cara abah nak diamkan aku dari buat kecoh pecahkan pasu hiasan mak atau pun rosakkan almari cabinet dalam rumah aku tu..Yela..aku ni kan nakal sangat-sangat kalau nak dibandingkan dengan Mirul yang masa kecik-kecik dulu agak selenge dan pasif..hahhahaha..
Aku paling suka Power Ranger Pink,sebab nampak comel ngan skirt dia tu....haahhahahha..gila jambu la..


Layan Power Rangers!!





GO GO POWER RANGERS!!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!