Isnin, Januari 31, 2011

CARD CAPTOR SAKURA

Dulu masa aku sekolah dulu..Aku suka sangat tengok anime.Antara Anime yang aku minat mesti la Dargon Ball,Sailormoon dan yang aku paling minat..Card Captor Sakura...!! Anime ni ditayangkan kat NTV7 dulu setiap sabtu pukul 10pagi..Wah..aku hafal tuh..hahhahaha

Hahahahhaah..
Best gilakla Anime ni..pasal Sakura yang berusia 10 tahun yang mempunyai kuasa menangkap makhluk Ghaib lalu dikurung dalam bentuk card..Turut bantu dia ialah Lee Shoaran,rakan sekelas dia yang berasal dari Hong Kong bersama sepupu dia Lee Meiling..Mula-mula aku menyampah dengan watak Lee Soaran yang sombong tu.Tapi lama-lama rasa cam comel plak bila dia rupanya dalam diam suka kat Sakura.Sakura ada kawan baik yang bernama Tomoyo..Tomoyo ni lemah lembut sangat la..Nyampah aku..hhahaha..Tapi Tomoyo ni suka sangat nak merakam aksi Sakura menangkap Makhluk ghaib tu kan..

Sakura ada abang berusia 17 tahun bernama Touya..Abang dia ni aku minat la tengok sebab abang dia ni cam mana tah perangai..diam-diam tapi menyakitkan hati..Hensem plak walaupun tu watak kartun ja..hahahha..Kwan Baik Touya ni nama dia Yukito..Sakura ni memang minat gila kat Yukito..

Pastu Sakura ada bela binatang pelik nama Kero..Keroni macam penasihat Sakura la..Oleh sebab cerita ni bersiri..malas nak cerita lanjut..
huhuhuhu...



Watak-watak utama Card Captor Sakura.Dari kiri:Yukito kawan baik abang Sakura,Abang sakura yang bernama Touyu,Lee Shaoran,Sakura dan Tomoyo..

Ni lagu Anime Card Captor Sakura



Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!