Khamis, Januari 27, 2011

KENDURI

Esok..Aku buat kenduri kesyukuran kat opis dengan 5 lagi kawan yang sama-sama dapat permenant kat TM ni..

Jadi kami semua macam sibuk sikit..(Geng laki tak sibuk pun..depa tau bagi duit ja..hahahhaha)
Tengah dok pikir nak tambah menu apa lagi ek?

2 ulasan:

cik ubi berkata...

menu cicak tokek asam pedas..huhu..jgn lupe \post pic menu tu ea..:)

Amira Amair The Poyos berkata...

cIK uBI..

wAH..SEDAPNYA CICAK TOKEK ASAM PEDAS..
HAHHAHAHAH

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!