Isnin, Januari 31, 2011

DIA PUN NAK BERTUKAQ BAJU JUGAK..

Semalam,Satria Incik Bachok telah selamat menukarkan baju beliau..Incik Bachok mesti nak tiru aku ni..Aku tukaq warna baju MIRA aku..Dia pun cepat-cepat ja tukaq warna baju Satria dia.Dah tu,siap puji-puji lagi Satria dia cantik la..hape la....pigidah..

hahahhahahahha...




Satria Incik Bachok masih mengekalkan warna yang sama..Iaitu warna Merah..tapi lain sikit dari merah asal..Dia tukaq jadi kaler Merah Ferrari..Amboi Satria..ko ni demand betoi la..nak kaler Ferrari noh..Pirah!! hahahahhahaha....




Hok Oloh..kecoh benar mu nih Miss Poyo..kawe punyo suko la kawe nak boh kaler apo pun kat bade kawe..mu dok bising watpo..koya blanar mu ni..!!


Incik Bachok..plezzz la tukar bumper depan tu pi jadi Bumper MIVEC..nak jugak bumper original Proton tuh..Skirt dia dengan spoiler dia pun sila la tukaq pi yang MIVEC punya la..Ceq suka MIVEC!!!!






Hang tengok Satria..tuan aku tukaq aku 100% luar dalam termasuk enjin jadi Daihatsu MIRA..Sebab tu tak lepas PUSPAKOM sampai la..huhuhuhu


Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!