Rabu, Januari 12, 2011

SAHABAT SELAMANYA

Lagu apa yang buat aku nyanyi kuat-kuat dalam kereta sampai bila aku behertikan kereta aku kat traffic light mesti orang yang bawa motor berpaling tengok arah aku..?
Ofcoz la lagu Sahabat Selamanya nyanyian kumpulan Padi.Walaupun ada yang kata lagu ni kebudak-budakkan sikit tapi aku suka dengar sebab liriknya yang sempoi tu..Lagi pun aku memang kebudak-budakan pun kan..
hahahahhahahaha...

Lagu yang mengabungkan karya Indonesia dan Malysia ni(lagu Indoesia,Video klipnya Malaysia) betul-betul buat aku goyang kepala aku ke kiri dan kanan bila mendengarnya..hikhikhikhik..





bETUL..BETUL..BETUL..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!