Sabtu, Januari 15, 2011

ANAK MAMI MEK ANI

Aku memang suka betoi la tengok cerita Anak Mami Mek Ani kat Astro Warna.Drama pasai orang Penang bercinta ngan orang Kelantan..haa..elok sangat la sorang cakap Penang,Sorang cakap Kelantan.Drama ni lakonan Azad dengan Iera Syazira(betoi ka ejaan dia..hohoho)

Walaupun Eira Syazira cakap kelatan tak berapa nak true sangat..tapi boleh la..bantai jela Cik Kak..Bila tengok depa dua dok cakap..aku teringat plak macam mana aku ngan Inccik Bachok bercakap selalu..Macam ayam dan itik bersembang daa...
hahhahahhaa






Si Raof ni tak boleh tengok pompuan cantik..satgi dia mai satu macam angin menurun kalau nampak perempuan cantik..Tapi bila ngan Mek Ani ja aku relax ja..Tu yang heran tu..Mek Ani kerja ngan Raof sebagai penjual baju..Tapi dia jual sama budu dia kat situ..
Hai..riuh.

Lagu dia yang takbleh blah

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!