Selasa, Januari 11, 2011

PRESTASI GUA!!

Yieehaaa...
Aku punya Prestasi untuk tahun lepas ialah 84.36%!!!!
Agak banyak la bagi staff kontrak macam aku ni tahun lepas kan..
Incik Pegawai 1 bagitau mybe markah aku tinggi lagi kalau aku aktif dalam sukan,persatuan yang dianjurkan pihak Company.Tapi tang situ aku tak dapat markah..kosong ja..
Woooooo..woooo...
nak buat macam mana..aku kalau sukan-sukan persatuan ni aku kureng sikit..
Tapi kalau ada Persatuan Sejarah kat Company aku memang aku aktif punya..tambah-tambah kalau buat aktiviti kat library..
hahahahhha..

Harap-harap aku dapat kenaikan gaji la tahun ni..
Tapi kalau staff baru konfom macam aku orang cakap tahun depan baru da kenaikan gaji..
Huhuhuhuhu..tapi aku harap betul..gaji aku naik tahun ni..
Huhuhuhuhu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!