Khamis, Januari 27, 2011

PAGI-PAGI DAH MELUCAH

Incik Bachokada kasi aku satu lagu Dikir Barat..Tajuk lagu siap nama penyanyinya lagi..Walaupun aku tak minat dikir barat..boria pun aku tak minat,inikan pulak dikir barat kan..tapi aku dengar la jugak bai.aku search dalam Youtube ada..
Jadi aku dengar la..






Serius aku tak paham maksud lagu ni..
tapi dengar cam pelik ja..aku tanya la Incik Bachok apa dia kata..mula-mula dia taknak kasitau..aku paksa..
Hahahahhaha...
Maksud dia lucah gila..
hahahhahah

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!