Isnin, Januari 31, 2011

LAGI LAGI PASAL CUTI

Aku dah agak dah..
Pagi tadi aku mai kerja aku tengok ada tiga biji kereta ja kat PARKING..
Waaaa,,....Depa dah start cuti..aku dak lagi..huhuhuhuhu..Ni la akibatnya lambat apply cuti..dapat hari rabu ja..huhuhuhuhuhu....


Dasyat la depa ni...Raya Cina pun bercuti sakan noh....
Ingatkan time raya puasa dengan raya haji ja depa cuti sakan..raya cina pun sama..
apala....Abah aku pun sama naik dah cuti hari ni..
Huiiiiii....




Haiya..apa pasat wa ada dialam ini belog maaa...??Sebagai dewa kekayaan..wa mesti ada di syurga maa....Silamat tawun balu cinaa....semoga semua olang kaya laya maaa..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!