Isnin, Januari 31, 2011

7251364..TIADA DALAM PERKHIDMATAN

Masa aku kat Ipoh dulu,time tu aku diawal remaja(ayat tak bleh blah..)Time tu antara kumpulan muzik yang tengah glamer ialah Newboyz,phyne ballerz,dan X-Factor.Time tu budak-budak perempuan gila la sangat-sangat tak termasuk aku k..

Time tu kawan aku,Zura iaitu anak Manager Cout Mammoth(betoi ka aku eja ni) minat gila dengan kumpulan X-Factor.Lagu yang dia minat sekali ialah lagu 7251364 la nyanyian kumpulan ni..Punya la taksub kat kumpulan tu,dia berjaya mempengaruhi aku try menelefon no tu guna hanset aku.Time tu aku dah pakai hanset..pakai line lagi..jadi penggunaan dia tanpa had la kan..Dengan Hanset Nokia 3310 aku tu yang time tu memang glamer la kan hanset tu..aku pun call la no tu...mula-mula guna kod 04..tapi last-last operator jawab..

"Nombor yang anda dial tiada dalam perkhidmatan kami.Terima kasih.."

Try pulak kod nombor negeri lain sampai la Sabah Sarawak sana nohh...
hahahhahahah..gila bodo la aku ni ikut ja dia dial kan...
Takdak dalam perkhidmatan pun..hahahahhahhaha...
Last-last Zura cakap..

"Bodoh punya X-factor..penipu!!"


hahahhahahahha....memang la takdak..tu nombor rekaan jela kak..tapi yang aku pun ikut jugak dial tu kenapa..aku pun mangkuk daa....
hahahhahahah

Nah..amik lagu dia ni..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!