Selasa, Januari 11, 2011

ASYIK TERTIDOQ JA!!

Kebanyakan orang kata,aku dengan Incik Bachok banyak perbezaan.Kalau aku banyak cakap..Incik Bachok agak diam-diam sikit,Kalau aku ketawa kuat..Incik Bachok jarang nak ketawa kuat..ala-ala kadar ja..Kalau aku hari-hari suka buat lawak bangang,beliau agak serius dan jarang berlawak.Kalau aku suka senyum kat orang tak kira kenal ke tak..Incik Bachok tak senyum sangat dengan orang dia kenal pun jarang senyum..

Kalau aku sembang dengan dia tpung pang pung pang last-last dia akan tertidur tak kira la samada time dalam talipon mahupun berjumpa secara live.
Tadi aku sembang baik punya siap golak-golak lagi..last-last baru aku sedaq yang aku ja bercakap..dia?sunyi sepi..Jadi aku pun apa lagi..

"Helo..helo..hellooo!!!!!"
Diam ja..aku matikan call then call dia semula..Dua kali gak aku call tak dapat..Kali ketiga..
Dia jawab..

"Hello..sori..tertidoq.."

Waahhhhhh! sanggup beliau berkelakuan begitu time bercakap dengan aku.Kalau aku bersembang dengan dia ja..mesti dia tertidoq..tak tahan mata..
Tapi kalau layan bola..dua hari tak tidoq pun takpa..
Gerammmm!!!


Yesss!!! Gua dah cakap..Incik Bachok memang suka layan gua dari layan lu Poyo...hahahha..Yes!! Yes!! Yes!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!