Sabtu, Januari 01, 2011

SELAMAT DATANG 2011,2010..HANG BOLEH BLAH!!

Baru ja taksat tadi tahun 2010 melabuhkan tirai dia dan taksat tadi jugak la tahun 2011 mengangkatkan tirai dia..pejam celik..pejam celik sat ja noh tahun 2010 ni pergi tak kembali dah.Kalau nak tau tahun 2010 ni la banyak suka duka hidup aku..Banyak la gelombang-gelombang yang jadi masa awal tahun..

Awal tahun 2010 adalah permulaan yang buat hati aku gembira.Aku dapat kerja kat company yang jugak tempat abah aku kerja.Dalam riban-riban orang depa rekrut jadi staff depa,aku salah seorang.Ingat senang ka..Memang Happy gila la..
Tapi awal tahun 2010 jugak la berlakunya krisis dalaman aku..yang brsangkut paut dengan family..Incik Bachok lagi..wahhh..Banyak air mata aku terkorban dalam krisis ni..wawawawawawawa..kasihan depa kena perah dengan mata aku..kookokokoko...
Awal tahun 2010 jugak la menyaksikan Incik Bachok berhijrah bekerja kat Penang setelah tamat belajaq...Walaweeyyyyhh..banyak betoi benda berlaku masa awal 2010.

Lepas tu takdak apa dah jadi pada pertengahan tahun 2010..Relax ja...Diselang seli jugak la dengan perkara remeh temeh..
Sampai la akhir tahun..

Haaaaaa....
Jadi aku harap,tahun 2011 ni..banyak la yang akan berubah kan..
Dan azam aku pada 2011?
Takdak..yelekkk!!
Macam tu la aku tiap-tiap tahun..takdak azam..

Hahahahahahahahahhaa....

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!