Ahad, Januari 30, 2011

BERCUTI DI PULAU DAN AKU MACAM BIG MOMMA??OH GOD!!!

Tadi aku makan malam diluar dengan family(kami hari-hari makan malam kat luar..pemalas masak malam!!),tetiba ja aku teringat yang adik abah,iaitu makcik Fina aku pernah ajak aku bercuti kat mana-mana pulau..Jadi aku fikir baik ajak satu family aku..lagi meriah ooo..Jadi aku pun bagitau abah..



"Bah..makcik ajak pi Pulau..jom aarrr..kita pi satu family baru riuh..boleh skuba diving tengok ikan.."



Abah yang tengah makan tengok aku..mak dan adik-adik asyik mengunyah..malas nak bagi komen..kan kalau bercuti abah aku yang sapot depa..hahahhaha..



"Eh..jangan..tak boleh..tak boleh.."
Abah cakap sambil geleng kepala..



"Awat plak???"





"Sebab satgi semua ikan lari bila hang turun menyelam..satgi depa pikiaq kapal tangki mana plak..dah la hang macam big momma la ni.."Abah jawab dengan muka selamba dalam masa yang sama mak dengan adik-adik aku gelak sakan..



Whhaatttt??!!!! Aku macam Big Mommaa!!!!!





Heyy..u patut bangga tau.abah u cakap u macam I yang hot ni...ohhh!!

Tiba-tiba aku rasa nak termuntah plak..eeeuuuwwwww!!!


Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!