Ahad, Januari 30, 2011

KAMI BERBEZA TAPI SERASI..

Semua orang tau aku dengan Incik Bachok berbeza dari segala segi.Dari cara kmi bercakap,sikap,kegemaran..Smua berbeza la..memang tak sehati berdansa langsung la..
haahhahahah....Sbab tu la aku suka lagu Juliana Banos ni..memang kena la kat batang hidung kami kan..hahahhaha..





Kalau nak tau..kami tak sempurna dari segi cara berjalan.Kalau aku berjalan secara terkangkang macam orang laki,Incik Bachok punya jalan terkepit-kepit sikit berlenggang macam nak perempuan..hahhahahahha....Serius aku tak tiPU..aDIK aku si Aloyah dan Azhan pernah tegur..Sepupu aku pun sama...
Rasa macam aku laki,dia perempuan plak..
hahhahahhaaha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!