Ahad, Januari 23, 2011

TAK KENAL DOKTOR CENDAWAN

Tadi dok bersembang dengan Incik Bachok..bercerita punya bercerita sampai la aku tersebut Doktor Romzey.Aku pun siap ajuk lagi gaya Doktor tu sampai la Incik Bachok tanya aku balik..

"Siapa doktor yang you cerita ni?"

Whatttt???!!!! Incik Bachok tak kenal Dr Romzey..??punya la glamer segenap alam..dua alam..alam mistik..tapi Incik Bachok tak kenal??budak kecik umor 5 tahun pun kenal la dey!!!
Bila aku tanya dia,takkan tak perasan kat paper kot yang dia dok baca hari-hari tu..dia jawab..

"I baca paper nak tau pasal berita..bukan nak baca iklan mengarut bagai tu.."

Hoh!! punya la banyak muka dia kat paper..sampai nak termuntah aku tengok...Incik Bachok tak perasan lagi?

"I tengok tv layan berita...tengok bola...lain-lain i tak layan pun..u pun tahu kan I camna.."

huhuhuhu...Sedih gila bila dapat tau boyfriend tercinta tak kenal siapa doktor Romzey..Heyy..dasyattt!!!




What the fish betul la boyfriend hang tu miss poyo..aku punya glamer nak mampus,dia tak kenal..tapi aku tak kisah la..janji..40juta..40juta..bagus!!!


Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!