Sabtu, Januari 15, 2011

DARI MOTOR BERTUKAR KE KERETA

Akhirnya...
Motor Yamaha 125z Mirul telah selamat dijual dengan harga RM4000 oleh Farid Kamil.
Apa?Ingat Farid Kamil tak teringin nak beli motor secondhand ka?Waaaahahahahhahaha..

Sebenarnya Motor Mirul telah dibeli oleh seorang lelaki yang mempunyai wajah macam Farid Kamil..Tapi lebih hansem dari Farid Kamil.hahahhaha..marah la peminta setia sampai mati Incik Farid Kamil tu kan..
Mamat tu yang berasal dari Kedah bukan saja mencuit perasaan Aloyah dan mak..malah mengagumkan hati lelaki seperti abah aku,Mirul dan Azhan..hohohohoho...

Menurut saudara Farid Kamil,beliau ingin membeli motor itu pada adik beliau yang baru berusia 14 tahun.Dan adik beliau jugak seorang bisu dan pekak.Menurut penceritaan beliau..Adiknya itu sudah setahun tak pi sekolah sebab merajuk gara-gara Ayah mereka taknak beli kereta Mr.Bean kat dia..Apa hal la budak ni umuq 13 tahun dah nak pakai kereta Mr.Bean..mampus la bapak dia nak beli kan..So,beliau membuat protes taknak pi Sekolah.Jadi tahun ni..rimas dengan adik beliau yang taknak pi sekolah ni..Incik Farid Kamil amik keputusan nak beli motor untuk adik dia..


Jangan Jelesss!! ada orang minat kereta ni jugak tau!!




Nasib baik la budak tu setuju..tu pun demand..nak motor 125 ja...motor-motor lain taknak..Kelas kau dik..!!
Dan nasib baik jugak beliau tak demand nak motor baru je..kalau tak nganga la bang kau yang seiras Farid Kamil kan..hahhahahaha..
Jadi Farid Kamil yang ada bisnes kontraktor telah membeli motor secara cash pada hari beliau datang rumah aku nak tengok motor tu..Oooo...bawa duit siap-siap yeerr..
Dan sekarang...Kereta Satria Hitam bakal memarking depan rumah aku nanti..
Hihihihihihihi..



What the fish betul la hang ni poyo..!!!Kata dia hensen dari aku!!aku ni 3 kali hensem dari dia tau dak!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!