Isnin, Januari 10, 2011

Cinabeng betul

Hari ni aku marah gila-gila punya sebab tenet opis aku da prob tahap cipan..waahhhh!!! tak boleh buka plak..idea aku yang mencurah-curah bagaikan air paip dah makin hilang macam air kencing ja jadinya..
huhuhuhuhu...



Apa ke jadahnya semua ni..Opis yang membekalkan perkhidmatan Internet kat pelanggan depa tiba-tiba da masalah internet..malunya beta...wawawawawwawawawwawaa...
Adoila..tak pasal-pasal aku kena korek balik cerita yang aku nak cerita tadi kat sini..Dah terkambus berapa dalam dalam memori aku ni pun aku tak tau la..
Cinabeng betul!!





Bola satu bola dua..bola tiga..bola empat..berapa banyak bola daa..ceq nak habaq mai kat tuan,Miss Poyo dah mengamuk ni..Apa Ceq nak buat??!! over..!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!