Selasa, Januari 11, 2011

MAKCIK!!!

Tadi Mak Asyraf masuk bilk aku.Dia nak fax meanatang apa tah..kerja dia bukan aku ta sangat..Sambil dia dok fax..kami sembang la barang-barang isu semasa sambil aku buat kerja aku jugak.Tiba-tiba ja Incik Pegawai 1 masuk bilik aku..ada kerja untuk Mak Asyraf yang aku panggil makcik tu..Jadi Makcik pun keluar la..
Tinggal la Aku dengan Incik Pegawai 1 dalam bilik aku..Masa tu Incik Pegawai 1 tengah dok angkat PC kat belakang aku..
Aku yang tak paham kerja yang aku dok buat ni pasang niat la nak tanya dia..

"Makcik..awat Encik Hassan takleh bawa van plak ni..??"

Opssss!! Aku tengok Incik Pegawai tunjuk penumbuk kat aku dah..
hahhahahahahhahahahahhahahhahaha..

Tersilap menyebut nama daa...
hahahhahahahhaa

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!