Isnin, Januari 10, 2011

RESAM DUNIA

Kalau tengok dari cara aku,mesti orang tak sangka yang aku boleh layan lagu-lagu old skool zaman 'pakai baju kancing la suasa' tu tu kan..hahahahah..tengok la sapa jaga aku dulu..Demm!! tersedih lagi bila ingatkan beliau..huuu!

Salah satu lagu yang aku suka layan dan dengar ialah lagu Resam Dunia nyanyian P.Ramlee dan Normadiah.Lagu ni punya lirik punya maksud manyak dalam la amooiii..kalau hayati betul-betul memang kena la dengan zaman kita sekarang ni kan..
Kalau dihayati dengan betul-betul lirik dia..memang tangkap la baii..





Ada seorang kawan aku ni..
Sedih la bila teringat kisah beliau..Kena tipu..Kena tipu berkaitan dengan hati dan perasaan beliau.Aku tak mau cerita banyak pasal beliau.Aku dah janji dengan dia kan..
Tapi aku hadiahkan lagu ni kat dia buat pedoman..
Moga-moga dia dapat kebahagiaan yang diimpikan dia..
Aminnnn...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!