Sabtu, Januari 22, 2011

MALAS LAGI

Hari ni ialah hari malas aku..

Hari ni aku langsung tak jenguk dunia tenet..layan TV ja...

hahhahahahaa..

Malas la nak menulis walaupun otak aku penuh dengan cerita-cerita sensasi masa kini..

Fuh..macam Zubir daaa..

hahhahahhaha...



Malam ni,kalau takdak hal..

Aku layan la blog aku..

Kalau tak..aku layan TV jelah..

huhuhu..



Yang penting..

Isnin ni aku kena ke Seberang Jaya pulak dah..

Arrrggghhhh..

Tidak!!!



Deyyy!!! mana u punya entri baru???!!! cipat la tuley deyyy!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!