Ahad, Januari 16, 2011

DIPERKOSA SETAN

Apa punya filem laa...
dah la tak senonoh..
tajuk pun tak boleh blah..
dasyat..!! dasyat!!

nak buh traler dia pun tak sanggup..
huiii

2 ulasan:

nizamsani berkata...

haha.gabungan ideal la kiranya tu.seks dan syaitankan genre filem yang laris.

Amira Amair The Poyos berkata...

nizamsani..

hebat sungguh..cerita macam hampeh..ni org kata filem sampah!! kalau kat malaysia ni dah senasib dengan dua alam dah ni..
huuuu..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!