Sabtu, Disember 18, 2010

AGENDA ESOK HARI

Esok kalau takdak apa-apa hal..aku akan chalo ke Pesta Penang bersama adik-adik aku dan jugak family Makcik aku.Kalau tahun lepas aku hanya pi dengan adik-adik aku ja beserta dengan Family Makcik aku,tahun ni Incik Bachok turut serta.
Tapi antara pesta dengan Genting Highland,aku suka pi Genting lagi..
wawawawawawwaa...

Esok awal pagi,aku nak kena pi Penaga dengan Mak Abah.Macm besa la dua laki bini tu pi Penaga nak beli ikan.Satu kerja plak nak tunggu nelayan naik ke darat.Beli terus kat nelayan baru ikan segar mak kata.Belum tercela dengan ketul ais.Macam-macam la mak abah aku tu.
Hari ahad ja,situ la Depa pi.Hari Khamis hari pi sampai ke Kuala sana noh..Sekali dengan Aloyah dok merabat kat bot nelayan semata-mata nak beli ikan tengiri kepala bapak punya besaq..
hohohohoho..

Lepas tu,nak hantam makan laksa kat sana jugak.Mak kata ada satu kedai laksa kat sana sedap nak mampus..
Feveret aku tu..
hoooo!





Sebenarnya lagu diatas takdak kena mengena dengan cerita aku.Saja bubuh bagi hilang boring..
Aku kan suka lagu ni..
hahahahahaha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!