Sabtu, Disember 11, 2010

RAIN IN MY HEART..BUKAN CERITA SEDIH PUN..TAJUK JA SEDIH..

Hari ni hari sabtu.Dan hari ni aku tak buat OT pun.Dan hari ni jugak orang dok call-call aku nak sembang pasal kerja sebab depa pikir aku OT...huuuuu..

Hari ni jugak hujan tak berhenti-henti lagi dari pagi tadi.Jadi hari ni kalau tak tengok TV aku tidoq ja sebab aku dah masak asam pedas ikan pari awal pagi tadi.
hahahaahhahahahahhaa...

Tak payah orang ganggu aku time tengahari masa aku tengok TV atau aku tidoq nanti..
Pandai dak aku.?
Selain rajin memasak,aku jugak bijal merangka time..


Ahh...Layan TV lagi bagus.

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!