Jumaat, Disember 03, 2010

AKU TIADA HARTA

Aku baru sudah isi borang pengiystiharan pemilikan harta.Wajib diisi ni..
hahahahhahahhahha..Yang kelakarnya norang aku takdak harta pun..
hutang adala..hahahhaa..
Orang lain dengan rumah..tanah..kereta dua tiga bijik..
Aku..habuk pun tarak..Owh..lupa..MIRA aku tu pun kira harta aku la tu..
Tapi oleh sebab MIRA masih atas nama makcik.aku tak isi la MIRA aku sebagai harta.
Dia suh isi segala dokument..malas la..tahun depan ah..baru declare MIRA harta aku..
huhuhuhuhu..

2 ulasan:

Penanggah berkata...

patutnyer diorang tu bg ler borang istihar hutang piutang.. baru ler btul.. mcam gua ni ha.. dah la harta tak der.. harap utang piutang jer bertimbun.. nasib baik muko tu ado la sikit2 macho.. kurang ler sikit merengser jiwa tu.. huhuhuu.

Amira Amair The Poyos berkata...

penanggah..

btul tu..bru depa bka mata betapa pkerja depa ni takdak harta..
ni idak..asyik nk tgk harta ja..hutang takmau plak..
huuu

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!