Jumaat, Disember 03, 2010

TAK HABIS-HABIS PASAL DUIT

Bila aku tengok keadaan bilik aku ni..aku rasa nak termuntah.
Awat tiba-tiba ja jadi kurang tak suka dengan suasana bilik yang semak samun ni??
Sebenarnya masalah duit melanda aku balik ni..
Waaaaaa...bulan 10 gaji keluar 25hb..bulan noverber gaji keluar 12hb sebab raya India.Gaji bulan 12 plak adalah 17hb.Jarak antara 12hb ke 17hb adalah agak lama bagi orang yang makan gaji macam aku.

Kesilapan yang aku buat ialah aku guna duit gaji bulan 11 tu untuk shopping sakan kat KL dan Melaka masa cuti lepas.Arrrrgghhhh..
Fuhh..fuuhh..narik nafas..fuh..fuh..
macam-macam hal la...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!