Ahad, Disember 05, 2010

SAMPAINYA HATIMU GIGIT AKU PUNYA....

Aku tengah layan tenet dalam bilik sambil meniarap..tiba-tiba ja Baby masuk dalam bilik aku lepas tu melompat naik atas katil aku.Aku pun boh layan jela kan.Lepas tu Baby jilat-jilat bulu dia.Ok,..tu memang hari-hari buat.Macam kita..dia pun nak mandi gak..tengah dia baik punya dok jilat bulu dia..tiba-tiba dia mai jilat bulu lengan aku plak.Aiiikkk..dia ingat aku spesis dia ka mai tolong jilat bulu lengan aku?Mentang-mentang la bulu aku kat lengan ni lebat..kau jilat yerr..tak pa la..tu tandanya dia sayang kat tuan dia.Aku pun buat tak reti la..
Tiba-tiba aku dapat akai..agaknya kalau aku hulur kepala aku kat baby mesti dia tolong jilat rambut aku.Jadi aku apa lagi..hulur la kepala aku kat dia.Memang betul la tekaan aku.Memang dia jilat rambut aku.Aku pun layan jek sambil dengar lagu kan..hahahaha..
Tiba-tiba..

Nggaaapppp! Kraaaaapppp...!!!

Dah la dia gigit..dicakarnya lagi..
waaaaaaaaa...
Sakit siot!!
sampai hati kau baby..kau gigit kepala aku yang comel ni..
Huuuuu...

Nasib baik kau kucing..kalau kau beruang..kepala aku dah tergolek dalam usus kau..
'huuuuu!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!