Selasa, Disember 14, 2010

BEREHAT KA SANGAP??

Semalam aku melepak kat bengkel Kelvin lepas balik kerja..
Tiba-tiba aku tengok anjing belaan bapak sedara Kelvin berbaring sedemikian rupa..
Buruk betul la..nampak sangat dia anjing jantan,nampak macam ketandusan belaian anjing betina ja....

Apahal aku amik gambar anjing jantan sangap masuk dalam blog ni..??!!
Huuuuuu!


Gua nak berehat pun minah poyo ni mau amik gambar ka??!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!