Rabu, Disember 08, 2010

JANGAN MEROKOK..MEMBUANG DUIT SAJA..HISAP BENDA LAIN TAKPA..OPPPSSS!

Ahhh..sakit kepala pulak..rasa macam nak tidoq ja.Tapi aku kena tahan jugak..sesi berleter bersama Incik Bachok kena teruskan gak.Kena berleter kat dia berkaitan dengan penggunaan wang secara berleluasa oleh beliau.Kalau guna duit untuk benda elok tanpa.Ni untuk rokok..apa barang kan..kalau sekotak rokok beliau beli berharga 8.90,takpun RM10..bayangan setiap hari beliau beli sekotak rokok dalam sebulan..RM300 ratus tuuu..kalau sehari 2 kotak?Ini sudah lebeh..

Walaupun tu gaji beliau dan aku sure ramai akan cakap..

"Lu sapa mau kontrol duit dia..lu bini dia ka??"

Kita anggap saja aku kawan dia.Seorang kawan mesti la kena nasihat dia kan?Kalau aku biar je lantak pi kat dia la bukan laki aku pun..nampak gayanya hancur la dia..sentiasa tak cukup duit..untuk kesenangan dia gak kalau aku nasihat.Lagi pun aku tak rugi apa-apa kalau dia tak ikut saranan aku atau nasihat aku..hohohoho..
Aku rasa beliau patut tukar profesion beliau daripada penghisap rokok yang tegar kepada penghisap lollipop yang berjaya dan kurang comel..heeeeee!

Tapi takdan aku nak beri nasihat yang bernas kat dia..kepala aku berdenyut plak dah..adooii..ubat makan dah..tak kurang lagi ni sakitnya..
Cisss..


Lu pikir sakit kepala lu ja poyo..sakit kepala gua,sapa plak nak pikir??
Adoii laa....

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!