Khamis, Disember 16, 2010

BERTEMU KAWAN LAMA..DAN TERIMALAH LAGU INI..

Tadi aku lunch dengan Incik Bachok.Masa kami dalam perjalanan ke kereta Incik Bachok lepas lunch sebab Incik Bachok nak mengantar aku kat opis,tiba-tiba aku terserempak dengan kawan baik aku masa aku sekolah Teknik dulu,Mashitah.Alamak..terpecah rahsia aku..selalu aku bagitau dia aku solo..Wawawawawawawa..

Elok ja aku sampai kat opis,Mashitah mesej aku.So,aku terus call dia la.Almaklumlah talian telefon opis aku free.Nama pun kerja kat TM kan...hahahaha..jangan jeles..
Lepas sembang mengingat kembali hal-hal kawan yang lain.Kami baik 8 orang sebenarnya dulu..8 ni la yang selalu cari masalah,kena buang asrama..fly dari asrama..macam-macam la.Dua dari kami dah kahwin dan beranak dah pun.Lepas tu,aku call pulak Puteri,salah seorang dari 7 orang kawan baik aku tu..
Sembang pung pang pung pang..rasa macam kembali ke zaman sekolah plak walhal puteri dah jadi mak budak..hahahahahhaha..
Secara otomatik aku teringat zaman jiwa kacau aku time skool dulu..
Sekarang,terimalah lagu yang aku selalu layan masa zaman jiwa kacau dulu..
huuuuuu!




Dulu aku berangan nak jadi macam Sharon Den Adel si vokalis tu
Bleh blah la..Gila ka?
Itu zaman budak hingusan..bleh la berangan nak jadi camtu..
Wawasan belum muncul lagi itu jam..
Weeeeee1

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!