Jumaat, Disember 24, 2010

ESOK CUTI..MINGGU DEPAN CUTI..NAK PI MANA??

Hari ni,hari bizi aku hantar emel pada orang-orang yang terlibat dengan aku kasitau depa..minggu depan aku cuti sampai masuk tahun baru.Jadi emel-emel pasal kerja,tak payah la hantar kat aku.Hantar kat Incik Pegawai 2..Dia akan ambil alih kerja aku untuk sementara waktu..Waahhh..terima kasih bos..
hahahahahahhahahahha...Incik Pegawai 1 pun cuti jugak..huuuu!


Jadi..apa aku nak buat cuti panjang ni?
Esok aku pi Setiawan ke rumah mak sedara aku.Takkan hampir dua minggu kot lepak kat rumah dia..
hahahahahhahahahhahahha..mesti cari jalan nak isi masa terluang aku..
Waaaaa..time keja harap cuti ja..bila dapat cuti panjang..dok pikir plak boring dok kat umah..
huhuhuhuhu

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!