Selasa, Disember 28, 2010

GANGGUAN BEKALAN AIR

Hari ni hari selasa..hari ni gak seluruh Penang takdak air..
wawawawawawawwawa....
Dan aku tengah berkira-kira kalau aku sait perut,aku akan pecut kereta aku ke stesen minyak Padang Serai yang hanya 10minit dari rumah aku.Padang serai dah masuk daerah Kedah..hehehe..
Nasib baik la tempat tinggal aku dekat dengan Kedah..
tahan la barang 10 minit sementara nak sampai kedah..
Wahhh..nak terkencing ni...
blah dulu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!