Khamis, Disember 16, 2010

BAU ARAK YANG PENING..

Tadi masa tengah melayan buat kerja.Tiba-tiba sorang staff India datang.Macam biasa la aku kan berurusan dengan semua staff under Mr.Eksekutif,kalau ada 49 orang staff bawah Mr.Ekskutif,49 orang la aku berurusan..Termasuk la India ni.Dia masuk bilik aku,then dia tarik kerusi duduk sebelah aku sambil keluarkan hasil kerja dia tunjuk kat aku.Sebab nanti hasil kerja dia aku akan masukkan dalam sistem.

Tapi yang tak enaknya ialah bau yang terdapat kat diri dia,tapi bau arak..todi..aku pun taktau yang mana satu.Tapi memang bau yang salah satu la.Punya la kuat..sampai Pening kepala aku dibuatnya.Sebelum ni ada staff tegur dia jangan pi minum time kerja,tapi dia minum gak.Aduh..sebelum ni bau tak kuat sangat..tapi kali ni..Masyaallah..bila dia cakap,lagi la keluar bau..Hadoii..Rasa macam nak suruh je dia keluar dari bilik aku..Tapi aku bukan jenis tak beradap.Aku tahan je baiiii..

Tapi ya Allah..sampai terseksa jiwa aku.Last-last aku terpaksa jugak bangun dari kerusi aku dan bagitau dia aku kena pi buat kerja kat luar sekejap.Dia pun tak tanya banyak anggik-angguk kepala ja.Lepas tu keluar dari bilik aku.Kalau aku tak bagitau macam tu,alamat lagi lama la dia dok cerita itu ini pasal kerja dia kat aku..Aku bukan takat boleh muntah ja..pengsan pun boleh jadi oooo...

Huhuhuhuhuhuju..




Errrrkkkk..tak tahan aku..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!