Jumaat, Disember 10, 2010

MEMORI BERSAMA METEOR GARDEN

Masa aku tingkatan 2 atau 3,time semua anak dara sedunia tengah minat gila kat drama bersiri Taiwan yang tajuk dia Meteor Garden tu..termasuk la aku yang macam jantan ni.Itu jam..kalau tertinggal satu episod kat NTV7 tu..mau nangis berminggu-minggu jugak la menyoal awat la tertinggal satu episod ni...Time tu jugak kat sekolah,budak-budak perempuan asyik bercerita la pasal jalan cerita episod terbaru manakala budak laki plak mengutuk kumpulan F4 yang depa anggap cam pondan..hahahahahha...

Buku-buku nota..dalam beg sekolah..kalau takdak sekelumit sikit pun gambar F4 sama Barbie Xue memang tak moden la..kira ketinggalan zaman la.Aku pun tumpang semangkuk la ada gambar depa.Tapi tak tunjuk sangat,bila kat rumah mau tau sendiri la..
Pastu p plak kedai Hong Kong Video..cari VCD dia plak..harga mahal...original tu..nak jumpa beli samapi abah tarik muka masam ja dalam kereta.Hahahahahaha..
Gila punya fanatik..dalam metal-metal aku pun,layan jugak Meteor Garden..memalukan kumpulan Nightwish ja sebab aku peminat depa gila-gila..heeee!


Tapi sikalang..bila aku teringat balik peel aku masa sekolah Menengah dulu punya minat kat drama Meteor Garden,nak tergelak pun ada la jugak kan..
Macam-macam betul la..
hahahahhaha..






Paham ka apa depa cakap?
hahahhaha..
Aku pun tak paham..aku pun tak ingat apa depa kata.VCD dia pun aku taktau la dok ceruk mana.Tapi tang adegan dalam hujan ni memang sedih gila gaban la..
Waaaa...
Gila menangis aku time tu..awat la sedih sangat..
Padahal cinta terhalang ni lebih kurang macam filem hindustan je bai..
Waaaa....


Dah-dah...
itu cerita lama la...
Layan Astro sekarang ni lagi bagus..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!