Jumaat, Disember 31, 2010

SI PEMALU DAN KEMBAQ YANG GLAMERR

Tadi aku satu family tengok Malaysia Hari Ini kat TV3.Yang tak tahannya tok pon layan jugak betul-betul depan tv sebab ada temubual antara Fetdri Yahya dan Abby Fana dengan ketua pasukan bola sepak Malaysia,Safiq Rahim.Semua bukan main bersemangat lagi aihh dok tengok Si Safiq tu menjawanb soalan Fedri Yahya dengan Abby Fana sampai tak jadi nak mandi(aku la tu..hahahaha).Aku ingatkan Khairul Fahmi ada sekali.Tapi Safiq ja ada..Safiq pun Safiq la..

Yang lawaknya ialah..Si Safiq ni asyik tunduk ja tak pandang kamera.Malu-malu gitu.Nampak macam tak selesa ja..Memang dia ni pmalu sungguh la..nak tengok dia pandang kamera punya la payah.


Malu nak pandang kamera la..hampa tngok belakang aku jelah..
Kami satu family dok glak ja tengok gelagat dia.Tiba-tiba ja abah aku cakap..
"Ni la orang kata tak gila glamerr..bukan macam kembaq tu..gila glamer..Ikut ja mana kamera fokus..main tak tera mana pun..huh!!"
Kembaq..kembaq mana plak ni..pagi-pagi abah aku dah merapu.Dok pikiaq-pikiaq..baru aku tau..Kembaq Aidil Adha tu ka...hahahahahhaha..




Hoh!! bakpo pokcik babitkan ambo berduo!! Eh..terkecek kelate pulok..kawe duo oghe orang nogori laa....


2 ulasan:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

pak hang bengang sebab kembaq tu dikejaq artis...

XD

Mrs Poyo berkata...

Zara..

artis la boleh mnjahanamkan pemain bola..
hohohoho..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!