Ahad, Disember 26, 2010

KENCING DULU..BARU SELAMAT

Setiap tahun,family aku mesti naik Cameron.Aku taktau la apa yang best sangat kat atas ni.Dan dalam setahun,ada la 2 3 kali jugak abah aku hantam kami sekelurga naik atas ni.Dan setiap tahun jugak kalau kami naik ikut tapah mahupun Simpang Pulai,tahap ketahanan diri aku memang tinggi la sebab kalau orang lain lalu jalan berpusing-pusing cam jalan kat Tapah mahupun Simpang Pulai mesti pening dan muntah-muntah.Tapi aku tak..relax ja bai..dari kecik lagi relax ja..

Tapi tadi gara-gara aku tahan kencing dari Simpang Pulai sampaila kat Kg Raja sebab aku aku terlepas stesen minyak dan terus ja naik tanpa patah balik ke stesen minyak caltex kat Simpang Pulai,akhirnya aku berjaya memeningkan diri aku dan hampir muntah gak..
Ciisssss..

Akhir ata..sebelum mendaki untuk ke Cameron Hoghland..sila kencing dengan sepuas-puasnya..anda akan selamat dari pening-pening dan muntah-muntah.
Lepas ja aku kencing..secara otomatik,pening aku hilang.Ajaibkan?
Jangan lupa makan asam lepas kencing yerrrr...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!