Khamis, Disember 09, 2010

SUARA YANG TAK BERAPA MERDU

"Hello..."

"Ya..Helloo.."

"Boleh I cakap dengan Hafiz?"

"Ya saya.Hafiz la ni.."

"Hafiz..kenal tak siapa I?"


*Diam Sekejap*



"Kepala hotak hang Mira!!! hang nak apa??!!"

"Hahahahaahhahaha.."



Ala Pakjang ni..aku dah buat suara semerdu mungkin.Dia cam jugak tu..hampeh!!



Heh! nak buat suara semerdu suara I konon..suara cam katak nak bertelur..nak tiru suara I konon..Huh!!

2 ulasan:

weengurl berkata...

hg cover sket sora..lapik pkai tisu ka(mcm aku tgk kt tv)...tone sora hg sama kot..tu dia kenai..haha

Amira Amair The Poyos berkata...

Ween..

hahaha..aku dh kepit sora aku mcm fasaha sandha..xjd apa jugak..
ahahahhaa..dia kenai gak..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!