Khamis, Disember 16, 2010

OHHH..TOKWAN YANG HENSEM..BELIAU SAMA UMOR DENGAN TOKWAN AKU..

Dulu-dulu kalau berkemban dalam filem relax ja..Zaman la ni Ceh!! jadi isu besaq la kalau kes berkemban dalam filem.Mau jadi tajuk utama jugak la..
Bak kata Tok aku..Haprak betul majalah hiburan sekarang..
hahahahahhahahahahha....
Contohnya filem bawang putih bawang merah..




Yang sebenarnya aku bukan nak cerita pasal isu berkembam..
Aku nak cerita yang Mustapa Maarof tu hensem ja..
hahahahahaa..
Alangkah bagusnya Mustapa Maarof ni muda time la ni..
Hehehehe..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!